donderdag 22 maart 2012


De meeste van jullie zullen inmiddels wel weten dat ik er sinds een maandje of 2 een nieuwe hobby  bij heb.
Ja ik heb er al genoeg maja ik vind zo veel dingen leuk.
Deze vind ik met namelijk omdat je het lekker op de bank kan doen en ook niet al te duur is.
Het is leuk en niet al te moeilijk maar ook zeker niet het meest makkelijke.
Ik heb in die 2 maanden tijd ook al drie mensen enthausiast gemaakt en zij doen het nu ook met veel plezier.

Waar ik het over heb? Nou haken natuurlijk!
Oudbollig? nee, in tegendeel het is juist weer hartstikke hip!
Ok het word weer wat warmer dus zullen er wat mensen gaan afhaken met deze hobby maar ik denk niet dat ik 1 van hen zal zijn.
Eerlijk is eerlijk het is geen hobby om lekker in de zon te gaan doen, ik denk dat het dan een beetje te heet gaat worden.

Voor alsnog heb ik alleen maar knuffeltjes en 1 cirkel sjaal gemaakt.
De sjaal is een beetje mislukt. Hij loopt in een spiraal (wat niet moet) en de wol pikt om je nek.
Momenteel ben ik bezig met een eiermandje voor mn moeder voor pasen maar ook die is niet zoals hij hoort.
Je moest haaknaald 6 gebruiken en die had ik niet dus heb ik 5 gepakt.... dat word eieren van een kleine kip kopen... of paas eitjes hahah.

Ik heb dus meteen maar even op ebay wat haaknaalden besteld:

Nou binnenkort meer van dit soort berichtjes en afbeeldingen van mijn gemaakte projecten!


2 opmerkingen:

  1. Ik ben afgelopen zomer begonnen met haken en je kunt wel degelijk buiten in het zonnetje haken hoor ;-)

    Ken je Ravelry al? Kun je gratis (en betaalde) patroontjes van downloaden. http://www.ravelry.com/discuss/beesteboel/topics is een leuke 'subgroep' waar iedereen gek is op amigurumi haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die sub groep kende ik nog niet.
    Ravelry is echt de bomb! Haha

    BeantwoordenVerwijderen

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd