zaterdag 23 juni 2012

Baby mutsje

Ik heb yoshi even aan de kant gelegd om een mutsje te maken voor de mooie Nikki.
Nikkie is de (nu) 4 en een halve week oude dochter van mijn nicht.
Afgelopen woensdag zijn we (me moeder, zus en ik) bij haar op kraambezoek geweest.
Ik had een mutsje gemaakt en gepast op een pop van mn schoonmoeder (levens echte baby poppen) en dat ging wel aardig.
Alleen paste de muts niet bij Nikki.
Dus heb ik hem weer mee genomen, uitgehaald en opnieuw gemaakt.

Ik heb hem gisteren op de post gedaan en ik hoop dat ie vandaag bij dr aankomt en dat hij nu wel past natuurlijk!

Uit eindelijk is dit het resultaat:

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke blog! Ik wou dat ik zo creatief was! Maar helaas. Ik ben bezig met het organiseren van mijn 25 jarig huwelijks feest en zou graag kaarten zelf knutselen, maar ik geloof niet dat dat nou zo'n goed idee is dus ik laat nu kaarten drukken bij drukkerij print24 Daar laat ik wel vaker dingen printen en dat bevalt erg goed. Ik laat het liever aan de professionals over ;) Maar in ieder geval mijn complimenten aan jou! Ik doe het je niet na :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Bedankt voor je leuke reactie!
    Ik ben van mening dat je creatief kunt worden. Vroeger was ik ook nooit zo creatief, het is echter een kwestie van de juiste hobby vinden!
    Ik ben begonnen met het maken van sieraden (www.mysticrose-design.com) en toen ik dat eenmaal kon en leuk vond zijn er andere dingen bij gekomen zoals naaien en nu haken.
    Naaien gaat mij niet zo goed af dus dat doe ik maar zelden. Zo kom je er vanzelf achter wat jou ligt en wat niet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd