maandag 18 juni 2012

Yoshi

Sinds een week of 2 ben ik begonnen aan een nieuw project.

Een yoshi wandkleed.
Ik ben op internet gaan zoeken naar een leuke foto van een 8 bit yoshi en heb er uit eindelijk 1 gevonden die op blokjes papier getekend is.

Ik heb alles uitgerekend en geteld en ik moet in totaal 858 granny squares maken(!).

De squares zijn 6 bij 6 cm en het kleed is 33 squares hoog en 26 breed.
Komt neer op bijna 2 meter hoog bij 1,50 meter breed!!
Dit is dan ook de reden dat ik denk dat het een gewoon kleed zal gaan worden en niet 1 voor aan de muur.
Tenzij m'n pa nog een goede oplossing weet om hem op te kunnen hangen, zonder dat hij uit proporties raakt ;)

Ik heb nog geen nuttige foto's die ik kan plaatsen maar ik hoop binnen een paar dagen alvast een begin te maken met het aan elkaar haken van de squares.
Dan zal ik uiteraard foto's plaatsen!
Voor nu heb ik alleen het patroon dat ik gebruik.




~Update 23-6-2012~
Even een fototje gemaakt van alle squares die ik nu al heb.
Nog ongeveer 120 squares en dan is de Yoshi klaar.
Dan kan die blokjes aan elkaar maken.
Al weet ik niet ik dat al meteen doe want ik moet de achtergrond van het kleed nog maar heb nog geen idee welke kleur die zal maken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd