maandag 4 april 2011

1e resultaat is bekend :D

Nou na een week ploegen is dan eindelijk het weeg moment daar geweest.
Om half acht hadden we een afspraak bij de consulent. Ik mocht meteen op de weegschaal gaan staan.
Bij ons thuis was ik afgelopen zaterdag 4.4 kilo afgevallen, vandaag is ook mijn menstruatie om de hoek komen kijken (voor de mannen: dan hou je extra vocht vast enzo).
Mijn gewicht is van 93.5 naar 89.5 gegaan dus dat is min 4 kilo!!
Het grappige is dat ik het gewoon aan mn laarzen kan merken. Die gingen namelijk elke keer na een tijdje weer open maar dat doen ze nu niet meer :D

Elke week als ik me gewogen heb vul ik dat in een grafiek in en die zal ik dan hier plaatsen.
Dit is de eerste:


1 opmerking:

  1. De eerste loodjes wegen altijd het zwaarste.
    Houdt inderdaad wel je vocht in de gaten (haha en dat komt uit een man :P).
    Het is leuk om te horen dat je nu al het verschil merkt.
    Ik weet het niet maar ik denk dat metname de middelste weken het moeilijkste zullen zijn.
    Houdt dus vol .. We believe in you .. both

    BeantwoordenVerwijderen

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd