donderdag 7 april 2011

woensdag 6 april

Poeh vandaag hebben we het beiden wel een beetje moeilijk gehad
Ik smste eltjo om 11 uur dat ik al honger had terwijl dat de andere dagen van de week niet meer het geval was.
heb toen meer water gedronken en toen ging het wel iets beter.

Om half 1 weer kunnen eten en om 4 uur kreeg ik weer honger :(
toen ik om kwart over 5 thuis kwam had ik toch zin in een lekkere dikke vette patat!!
maja niet gedaan.
Nu komt het ergste.... Ga ik naar mn ouders om mn rok te maken voor de EFF....zitten me ouders lekker aan een patatje :'(
Nie lief! maar heb het weerstaan.
Ben naar buiten gegaan en heb een fietslampje aan mn fiets gemaakt en de bel van me ma op haar fiets gezet... tegen die tijd waren ze gelukkig beide klaar :)

Eens kijken wat de dag vandaag brengt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd