zondag 10 april 2011

2e week

Nou de 2e week is bijna ten einde.
Morgenavond hebben we weer een afspraak bij de consulent en dus weer een weeg moment.
Ben benieuwd wat het resultaat nu is.
Ik moet zeggen dat ik het toch wel als moeilijk ervaar. Eltjo schijnt er niet zon last van te hebben.
Sommige van jullie zullen het ongetwijfeld al op facebook hebben gezien dat ik vandaag een ontzettende zin in een boterham met pindakaas of smeerkaas had.
Dit soort momenten heb ik steeds vaker en is behoorlijk frustrerend.
Ook krijg ik rond een uur of 4 alweer honger.
Morgen ga ik proberen om de reep die ik tussen de middag eet in 2e te delen, zodat ik rond 4 uur de 2e helft kan nemen. Wellicht dat het helpt.

Gisteravond moest ik nog even naar de Albert hein. en toen ik er naar toe liep, kwam ik langs een patatzaak....
Ow, wat kwam daar een lekkere geur vandaan.
Ik kreeg meteen dat beeld van de looney tunes voor me. Je weet wel dat ze iets ruiken en door die geur opgetild worden, zo naar de plek vanwaar de geur vandaan komt....
Yup ik zag mezelf al vliegen.... moest me echt tegen houden om niet ff een kipkorn oid te halen!
Ik was echt trots op mezelf toen ik op de terug weg ook gewoon door ben gelopen!

Nou dit was weer de week update.
Morgen komt er weer een status update :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer u niet met een account reageerd (anonieme reacties), gelieve dan wel uw naam of bijnaam te vermelden zodat de eigenaar weet wie er reageerd